Přihlásit se

Heslo jsem zapomněl

Jsem tu poprvé a chci se registrovat

Kód: ELECTROMEM EVO 550

Nabíječka autobaterií se startem ELECTROMEM EVO 550

Multifunkční profesionální AKU nabíječka s funkcí pomocného startu pro 12/24 V autobaterie, nabíjecí proud 75 A ef. / 50 A aritm. (automatické i manuální režimy), startovací proud 400 A (max) / 300 A 1 V (el), moderní mikroprocesorové řízení s až 10 fázemi kontroly, nabíjení a startování, ESC TECHNOLOGY pro maximální bezpečnost a výkon, stabilizovaný zdroj, digitální potenciometr pro velmi přesné lineární nastavení proudů již od 1 A, ochrana řídících jednotek, ochrana proti zkratu, přepolování, přebití a přehrátí, LED displej, moderní ovládání, svěrky připojení nabíječky na AKU, TOP design atd. Tato TOP nabíječka je vhodná pro vozy CAR, VAN, TRUCK a AGRO s WET, GEL, AGM, MF, VRLA, START + STOP s akumulátory o kapacitě 4 - 550 Ah. Podrobný popis

ELECTROMEM

Výrobce

ELECTROMEM

Dostupnost

na dotaz

Cena bez DPH

11 514 Kč

Cena s DPH

13 932 Kč

Ceníková cena bez DPH

12 120 Kč

Vložit do košíku

Podrobný popis


Základní parametry AKU nabíječky se startem:

  • multifunkční profesionální AKU nabíječka s funkcí pomocného startu pro 12/24 V,
  • vhodná pro autobaterie s WET, GEL, AGM, MF, VRLA, START + STOP s akumulátory o kapacitě 4 - 550 Ah,
  • TOP AKU nabíječka vhodná pro vozy CAR, VAN, TRUCK a AGRO, LED displej a moderní ovládání a TOP design,
  • nabíjecí proud 75 A ef. / 50 A aritm. maximální startovací proud 400 A (max) / 300 A 1 V (el),
  • automatické i manuální režimy, moderní mikroprocesorové řízení s až 10 fázemi kontroly, nabíjení a startování,
  • ESC TECHNOLOGY pro maximální bezpečnost a výkon, stabilizovaný zdroj, digitální potenciometr pro velmi přesné lineární nastavení proudů již od 1 A, ochrana řídících jednotek, ochrana proti zkratu, přepolování, přebití a přehrátí,
  • další informace, fotografie i typy nabíječek ELECTROMEM řady EVO najdete v Soubory ke stažení.

Co je důležité vědět o funkci Start:

Pro nabíječku AKU je obecně škodlivé startovat vozidlo s vadnou (zkratovanou) nebo málo nabitou bateriií. Před pomocným startem by měl být akumulátor řádně zkontrolován (napětí článků, upevnění kabelů k baterii, oxidace kontaktů) a ideálně co nejvíce nabitý (s poklesem stavu nabití akumulátoru roste jeho vnitřní odpor, což v důsledku znamená při startu zmenšení využitelného startovacího proudu). Takže před samotným startem se doporučuje nabíjení zvýšeným proudem po dobu 10 - 15 minut pro ''oživení'' akumulátoru. Samotný režim pomocného startu má trvat maximálně 3 - 5 s.  Pokud motor nenastartuje je třeba počkat do nového startu po dobu 2 - 5 minut.

Obecné informace týkající se typů autobaterií a způsobu jejich nabíjení:

  • autobaterie WET jsou olovo - antimonové (PbSb), olovo - kalciové (PbCa) nebo olovo - stříbrokalciové (PbCaAg) s tekutým elektrolytem na bázi kyseliny sírové, jsou to stále ještě nejrozšířenější autobaterie, které vyžadují pravidelnou údržbu a nesmí se překlápět (aby nevytekl elektrolyt přes odvětrávací otvory baterie...),
  • autobaterie GEL jsou olovo - kalciové (PbCa) s pevným nebo gelovým elektrolytem, baterie lze natáčet a jsou plně bezúdržbové,
  • autobaterie AGM jsou olovo - kalciové (PbCa) s pevným elektrolytem, kde kyselinu obsahují části ze skelných vláken, baterie lze natáčet a jsou bezúdržbové.

Nové moderní autobaterie nabízejí vysoký výkon, kapacitu a účinnost, ale zároveň vyžadují i odpovídající péči, znamenající zejména moderní způsob nabíjení kvalitními nabíječkamiNevhodný způsob nabíjení (režim a tvar nabíjecí křivky u starších typů nabíječek) poškozuje novou moderní autobaterii a snižuje tak její životnost ve vozidle (postupné snížování kapacity autobaterie).

Důležité obecné parametry moderní autonabíječky:

  • volba typu autobaterie a tomu odpovídajícího tvaru křivky nabíjecí charakteristiky (automaticky nebo manuálně),
  • vysoká rychlost nabítí autobaterie (ta je závislá zejména na vybití baterie a na proudu nabíjení, důležitá je optimální výše nabíjecího proudu dle typu autobaterie a šetrný tvar nabíjecí charakteristiky, u typu baterií WET i režim "promíchání" elektrolytu), toto umí spolehlivě zajistit pouze moderní, procesorem řízené autonabíječky,
  • korekce nabíjení a vliv teploty (energeticky efektivní a šetrné nabíjení je závislé na provozní aktuální teplotě baterie, jejím vybití, průběhu napětí a proudovém provozním zatížení a kompenzaci napěťových úbytků na přívodních kabelech), toto vše musí být zohledněno při nabíjení (korekce tvaru křivek nabíjecích charakteristik), i toto vyžaduje procesorové řízení nabíjení. 

O autobaterie je třeba se starat průběžně zejména v zimních měsících, kdy dochází k častému startování vozu za snížených teplot (studený motor má velký mechanický odpor při startu) a tudíž i k jejímu častějšímu a většímu vybíjení. 

Pokud nepotřebujete pomocnou funkci START, tak Vám stačí i lacinější nabíječky AKU bez funkce start vozu.

Využití 12/24 V baterie (GEL, WET, AGM, MF, VRLA, START + STOP)
  AKU kapacita 4 - 550 Ah
Nabíjení / start ANO / ANO
Nabíjecí proud 75 ef. / 50 aritm. / automatické + manuální režimy
Startovací proud 400 A (max) / 300 A 1 V (el)
Funkce procesorové řízení, pomocný start vozu, diagnostika AKU, ESC TECHNOLOGY pro max. bezpečnost a výkon, ochrana řídících jednotek, ochrana proti zkratu, přepolování, přebití a přehrátí atd.
Výbava nabíjecí kabely (kleště)
Napájení / příkon 230 V / 1,5 - 10 kW
Rozměry 310 x 250 x 400 mm
Hmotnost 19 kg

Do košíku bylo přidáno

Dotaz na produkt

Načíst