Objednejte v minimální hodnotě 2 500,- bez DPH a vyberte si DÁREK!!!
ŠKODA VAGONKA a.s.
Ostrava
TOP stojanové patkové zvedáky EMANUEL - v roce 2020 jsme dodali 2 sady patkových zvedáků kolejových vozidel EMANUEL řady SCM 125F.4 (4 x 12,5 t) s hlavními ovládacími panely na vozíku. V roce 2021 jsme dodali dalších 15 sad zvedáků EMANUEL řady SCM ve standardním provedení na halu i ve verzi "ATEX" do lakovny a jiných hořlavých prostředí, s hlavními ovládacími panely na stojanech č. 1. Konkrétně šlo o 2 sady SCM 202F.4.S (4 x 20 t, posuvné patky při zátěži), 9 sad SCM 122F.4.S (4 x 12,5 t), 2 sady SCM 72F.4.S (4 x 7,5 t), 1 sada SCM 75F.4.S.ATEX (4 x 7,5 t, do lakovny) a 1 sada SCM 125F.4.S.ATEX (4 x 12,5 t, do lakovny).
Kód: EMANUEL SCM 125F.4
na dotaz
Cena na dotaz
TOP stojanový zvedák EMANUEL SCM 125F.4 s pevnou nosnou patkou, se 4 stojany o nosnosti 12,5 t každý a paralelním zapojením stojanů. Zvedák je určen pro zvedání kolejových vozidel do max. hmotnosti 50 t. Výbava obsahuje 1 ks hlavního pojízdného ovládacího panelu, 4 ks stojanů s pomocnými ovládacími panely a 1 ks dálkového kabelové ovládání. Stojany mají pevnou nosnou patku s pracovní výškou 700 - 2 700 mm (dle poptávky lze i jinou), mají napojení signálových - napájecích kabelů s konektory, integrovaný paletizační vozík pro snadnou a bezpečnou manipulaci, absolutní encoder pro identifikaci koncových poloh, měření pracovní výšky a synchronizaci nosných patek u všech stojanů. Nosné patky mají čidlo přítomnosti zvedaného břemene. Cenová nabídka na poptávku.
Kód: EMANUEL SCM 122F.4
na dotaz
Cena na dotaz
TOP stojanový zvedák EMANUEL SCM 122F.4 s horizontálně posuvnou nosnou patkou, se 4 stojany o max. nosnosti 12,5 t každý a paralelním zapojením stojanů. Zvedák je určen pro zvedání kolejových vozidel do max. hmotnosti 50 t. Výbava obsahuje 1 ks hlavního ovládacího panelu na vozíku a 4 ks stojanů s pomocnými ovládacími panely. Stojany mají posuvnou nosnou patku (vysunutí 175 - 475 mm, rozsah 300 mm) s pracovní výškou 600 - 2 600 mm (dle poptávky lze i jinou), mají napojení signálových - napájecích kabelů s konektory, integrovaný paletizační vozík pro snadnou a bezpečnou manipulaci, absolutní encoder pro identifikaci koncových poloh, měření pracovní výšky a synchronizaci nosných patek u všech stojanů. Nosné patky mají čidlo přítomnosti zvedaného břemene. Cenová nabídka na poptávku.
Kód: EMANUEL SCM 72F.4
na dotaz
Cena na dotaz
TOP stojanový zvedák EMANUEL SCM 72F.4 s horizontálně posuvnou nosnou patkou, se 4 stojany o max. nosnosti 7,5 t každý a paralelním zapojením stojanů. Zvedák je určen pro zvedání kolejových vozidel do max. hmotnosti 30 t. Výbava obsahuje 1 ks hlavního ovládacího panelu na vozíku a 4 ks stojanů s pomocnými ovládacími panely. Stojany mají posuvnou nosnou patku (vysunutí 175 - 475 mm, rozsah 300 mm) s pracovní výškou 600 - 2 600 mm (dle poptávky lze i jinou), mají napojení signálových - napájecích kabelů s konektory, integrovaný paletizační vozík pro snadnou a bezpečnou manipulaci, absolutní encoder pro identifikaci koncových poloh, měření pracovní výšky a synchronizaci nosných patek u všech stojanů. Nosné patky mají čidlo přítomnosti zvedaného břemene. Cenová nabídka na poptávku.
Kód: EMANUEL SCM 202F.4
na dotaz
Cena na dotaz
TOP stojanový zvedák EMANUEL SCM 202F.4 s horizontálně posuvnou nosnou patkou, se 4 stojany o max. nosnosti 20 t každý a paralelním zapojením stojanů. Zvedák je určen pro zvedání kolejových vozidel do max. hmotnosti 80 t. Výbava obsahuje 1 ks hlavního ovládacího panelu na vozíku a 4 ks stojanů s pomocnými ovládacími panely. Stojany mají posuvnou nosnou patku (vysunutí 220 - 620 mm, rozsah 400 mm) s pracovní výškou 500 - 2 500 mm (dle poptávky lze i jinou), mají napojení signálových - napájecích kabelů s konektory, integrovaný paletizační vozík pro snadnou a bezpečnou manipulaci, absolutní encoder pro identifikaci koncových poloh, měření pracovní výšky a synchronizaci nosných patek u všech stojanů. Nosné patky mají čidlo přítomnosti zvedaného břemene. Cenová nabídka na poptávku.
Kód: EMANUEL SCM 125F.4S. ATEX
na dotaz
Cena na dotaz
TOP stojanový zvedák kolejových vozidel EMANUEL SCM 125F.4S.ATEX do lakovny (4 stojany o max. nosnosti 12,5 t každý, nosnost celé sestavy 50 t). Stojany mají pevnou nosnou patku s pracovní výškou 600 - 2 600 mm (na poptávku i jinou), čidlo přítomnosti břemene v nosné patce, napojení kabelů s konektory, integrovaný paletizační vozík, absolutní encoder pro identifikaci koncových poloh, měření pracovní výšky a synchronizaci nosných patek u všech stojanů atd. Cenová nabídka na poptávku.
Kód: EMANUEL SCM 75F.4S. ATEX
na dotaz
Cena na dotaz
TOP stojanový zvedák kolejových vozidel EMANUEL SCM 75F.4S.ATEX do lakovny (4 stojany o max. nosnosti 7,5 t každý, nosnost celé sestavy 30 t). Stojany mají pevnou nosnou patku s pracovní výškou 600 - 2 600 mm (na poptávku i jinou), čidlo přítomnosti břemene v nosné patce, napojení kabelů s konektory, integrovaný paletizační vozík, absolutní encoder pro identifikaci koncových poloh, měření pracovní výšky a synchronizaci nosných patek u všech stojanů atd. Cenová nabídka na poptávku.
Používáme soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům a personalizaci reklam od Googlu i dalších společností. Kliknutím na tlačítko Přijmout vše nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.
Vaše nastavení souborů cookie
Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.
Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.
Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.
Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.