Objednejte v minimální hodnotě 2 500,- bez DPH a vyberte si DÁREK!!!
Kód: JBM 53688
Jsme na trhu již od roku 1995, máme velmi široký sortiment kvalitních produktů a mnoho referencí.
Zajišťujeme PROFI služby (montáže, servis, kalibrace, údržby atd.) i PRODEJ NA SPLÁTKY - EUROLEASING.
Rádi vám poradíme s výběrem optimálních strojů, možnostmi financování jejich nákupu...
Startovací zdroj 12 V / 24 V může být použit jako nouzový startér, jako nabíječka nebo jako přídavný napájecí zdroj pro vozidla a pro elektrická zařízení s napájecím napětím 12 V a 24 V. Podrobný popis
Výrobce
Dostupnost
na dotaz
Cena bez DPH
10 916 KčCena s DPH
13 208 KčCeníková cena bez DPH
11 490 KčStartovací zdroj 12 V / 24 V
Pomocí startovacích zdrojů lze nastartovat vozidlo i bez připojení k elektrické síti s částečně nebo úplně vybitým akumulátorem (případně i vozidlo bez akumulátoru). Dále lze startovací zdroje využít při výměně akumulátoru vozidla (startovací zdroj udržuje napětí ve všech okruzích vozidla a tím zabraňuje případnému zakódování autorádia, vymazání paměti řídících jednotek...)
Startovací zdroje lze doplňkově využít jako zdroj energie pro jištěné napájení menších spotřebičů prostřednictvím integrované autozásuvky.
Vnitřní akumulátor se nabíjí externí nabíječkou, nebo přes autozásuvku vozidla. Elektronické obvody chrání nabíjecí zdroj před přebitím a poškozením. Startovací zdroj je vhodné nabít vždy po používání (nouzovém startování, napájení spotřebičů...), nebo minimálně jednou za tři měsíce.
Základní pravidla při používání startovacích zdrojů.
Obecně platí, že je pro startovací zdroj škodlivé startovat vozidlo s vadnou (například zkratovanou) nebo málo nabitou bateriií. Před pomocným startem by měl být akumulátor řádně zkontrolován (napětí článků, upevnění kabelů k baterii - oxidace kontaktů) a co nejvíce nabitý.
Samotný režim pomocného startu má trvat maximálně 3 - 5 s. Pokud motor nenastartuje, je třeba počkat do nového startu po dobu 2 - 5 minut.
S poklesem stavu nabití akumulátoru roste jeho vnitřní odpor, což v důsledku znamená při startu zmenšení využitelného startovacího proudu.
Pokud mají kontakty upevnění kabelů k baterii velký přechodový odpor (oxidace / uvolnění), tak při startu vznikne na akumulátoru vysoké přepětí, které může i poškodit elektroniku vozu!
JBM 53687 | |
Startovací napětí | 12 V / 24 V |
Startovací proud | 1 500 A / 750 A |
Pracovni proud | 3 000 A / 1 500 A |
Výbava | baterie, nabíjecí kabely (izolované svorky), nabíječka pro rozvodné sítě, kabel pro zapalovač cigaret |
Napájení (nabíjení) | 230 V / 50 Hz |
Délka kabelu | 117 cm |
Hmotnost | 16,3 kg |
Rozměry | 392 x 209 x 370mm |